pühapäev, 9. oktoober 2011

REBASTE RISTIMINE/RETSIMINE

tkuna sain jälle nii palju küsimusi, et milline nägi välja EBS'i rebasteristimine siis kirjutan siia - see oli … huvitav :D päeva algul sain Stinaga kokku, nagu igahommik, aint, et too hommijõudis Hindrek ka helistada ja saime ka temaga kokku :P aga koolis oli algul rahulik, saime rahulikult mata tunnis ära oldud , teine tund oli vaba, niiet 12dikud hakkasid juhust kasutama. käisime korra kooli ees ja tagasi tulles sisse nägime oma retsijat (Keni) kes juba suutis vahukoorega meid toita :):):):) muidu oli veel suht rahulik, näod joonistati täis, Ken kleepis/kirjutas oma nime meile (mina ja Stina olime ta rebased) täis ja siis läksime solarisse :D tagasitulles hakkas ÕIGE retsimine alles pihta. Ken andis mulle ja Stinale stiilsed riided.. need vahetatud ja läksime kooli ette ja rivistasime end üles .. ropult palju oli mune ostetud, niiet noh, meid hakati munadega loopima :D:D õnneks ma ei saand ühegiga, (kuni hiljem Gustav tuli ja lihtsalt lõi mulle muna pähe katki :D ) aga muidu oli mega fun, kooli ees pargis tehti nagu erinevad punktid, kus pidi midagi tegema, sööma/laulma/poisid tüdrukute suust porganeid sööma(see ei ole nii hull kui kõlab, võisiiski)/konisi otsima jne… valisime endale 4 võistkonnad. Meil oli kõige parem, meil oli kohe kindel, et oleme mina, Stina, Gert ja Hindrek, niiet lebo. kõik need värgid tehtud… rivistasime end uuesti üles… just sayn' vahele, et osad õpetajad olid ka pargis sellel ajal ja lihtsalt naersid koguaeg meie üle, ja George tegi oma kommetaare, et kui keegi jälle munaga sai või midagi muud siis "what's matter ?" ise iroonitsedes ja naerdes -.- ei tglt nad kõik ju ülitoredad:)

siis võtsime end rivisse ja hakkasime marssima …. raekoja platsi . ja ikka ringiga, et tervele linnale end näidata :D see "laul" mida me kordasime oli päris kurb, "olen hale rebane, haisen, olen sitane, rebane on olla hea, nägu on mul ka sitane, nüüd saab minust gümnasist, saan ka inimeseks vist" vms, tõesti ei mäleta seda sõna-sõnalt :D Raekoja platsi minnes/tulles olime me tõelised vaatamisväärsused, turistid tegid pilte, (üleüldse meid vaadati suu ammuli kõigipoolt) kahjuks jäi üks tuttav ka viru tänaval silma (palun ära arva, et see mu igapäevane tegevus, et käin ja laulan,et olen s*tane) :) andsime oma vande Raekoja platsis ja nii meist saigi täieõiguslikud gümnasistid…

Rebaste tööks oli ka pargi ära koristamine pärast, lõpuks oli see nii, et mina, Stina, Kiuts, Hindrek, Geit & Gert läksime koristama, aga mis muutus uueks sõjaks, sest ma hakkasime üksteist igast jäänustega loopima, mis muutus ka eriti fun'iks :D:D

hiljem tulid Geit ja Stinx mu poole pesema, sest no hais oli ikka vööimmaaas … peale seda läksime Geidu poole, Stinx tegi süüa meile kolmele ja lebotasime nats aega seal (Geit näitas oma USA reisi pilte, niiet ma olen jälle masenduses, sest nii tahan tagasi minna) , siis vöttis juuustupalllike ja pokerface meid peale ja läksime kuskile nõmmele, kus oli väike car crash :D aga ei midagi hullu, me sõitsime linna tagasi koos Stinxi ja Geiduga, saime Hindreku, Gerdi ja Kapaga kokku, käisime solarise toidupoes ja läksime Gerdi poole jalgpalli nautima … no Vassili on ikka klass omaette :P thumbs up! peale mängu hakkasime veel filmi vaatama, aga selle ajal suutsid kõik magama jääda :D muidu toimus veel palju, aga ma ei hakka siia seda kõike kirjutama niiiet… nautige pilte :P (pildid väga lambis järjekorras)


we're sexy and we know it ..
nice outfit Sven
nagu ütlesin, mune oli ropult :D

kõndisime raekoja platsilt tagasi



vande andmine



hea töö juust :D


munadega fight


paar poiskat pandi teiste autosi pesema :D


Jan valmistas võlujooki


seda vist taheti kellegile pähe v käe külge teipida


ilmselgelt ma olen väga rahulolev :D


vaene Gert...


ega meil mingi ninnu-nännutamine ei käind :D


Roger, Sul midagi peas vist ...


Sul ka Geit ...


hahahahhaha


õnnelikud, sest siis oli veel kõik rahulik :P


nice make-up, Hints :P:P


u too, Rainar


and Juust


Sven ... ei meeldi miskit ?


kooli juurde tagasi kõndimine


WORD ! :D:D:D:D


Raekoja platsile jõudes ...


jou Geit


lemparid


marsisime ja laulsime


kõige alguses ...


füürerid


meie kallis retsija :)


leidke siit pildilt kõike mida ise tahate :D


vande lugemine again


mönsaaa... Kiuts viskab käppa kellegiga kaa


me hoiame alati kokku ju :)


P. pani pomme :D:D:DD


ega tavainimesed meid taunideks ei pidanudki juu



füürer viimane ...


JA KÕIGE TÄHTSAM - MEIE VANNE :


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar